پمپ اسیدی، یکی از مدلهای پمپ های صنعتی میباشد؛ که آن را در مدل و سری های مختلف تولید و وارد بازار میکنند.

همانطور که در مطالب قبلی گفته شده این پمپ یکی از ابزارهای مهم در صنایع مهمی همچون ( پالایشگاه ، نفت و گاز و … ) میباشد به همین دلیل هم برندهای مختلفی این محصول را تولید میکنند.

فروشگاه درویش یکی از عرضه کنندگان بزرگ محصولات خارجی و داخلی میباشد، که به واسطه ی سابقه ی چندین ساله خود هم توانسته مشتریان وفادار خود را به دست آورده و هم از تجارب خود برای ارائه ی بهتر خدمات به مشتریان استفاده کند.

با توجه به اوضاع کنونی جامعه و عدم امکان سفر برای برخی از صنعتکاران ، گروه صنعتی درویش خدمات خرید آنلاین را بیش از قبل به مشتریان خود ارائه میدهد. برای سفارش آنلاین میتوانید با استفاده از راه تماسی ایجاد شده هم به صورت تماس تلفنی و هم ارتباط اینترنتی با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را دهید.

در صورت تمایل شما امکان اینکه از تمام مراحل کار باخبر شوید نیز وجود دارد، همچنین قابل ذکر است که در صورتی که یکی از قطعات داخلی دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد قبل از هرکاری شما در جریان این کار قرار خواهید گرفت.

تولید این پمپ، یکی از مهمترین مسائل است که در آن باید به نکات زیادی توجه کرد زیرا در صورتی که در تولید و یا مواد اولیه ی آن کوتاهی پیش آید ؛ ممکن است که در زمان تماس با سیالات دارای خورندگی زیاد فلزات دستگاه خورده شده و و طی واکنش های انجام شده بخارهای سمی و خطرناک( هم برای نیروی انسانی و هم برای بقیه ی دستگاه های سیستم ) در فضا آزاد شود.

بدنه و پوسته ی این دستگاه یکی با توجه به سری و زمینه هایی که باید در آن فعالیت کند از PVC ، PVDF و تفلون و پلی اتیلن ساخته میشود ، البته تولید پمپ ضد اسید سفارشی سازی نیز میشود که تولید کننده با توجه به سفارش مشتری ( برای مقاومت بیشتر در برابر سیالات خاص ) از یک سری مواد اولیه ی دیگر نیز استفاده میکنند.

  • محفظه

وظیفه ی بستن قسمت جلویی دستگاه به جو ، جلوگیری از نشت و حفظ فشار دستگاه میباشد .

در این دستگاه ها محفظه دور تا دور روتر پمپ را میگیرد و سپس انرژی تولید شده توسط پروانه را به محور منتقل میکند .

  • پروانه

دیسک آهنی دارای چند پره در مرکز پمپ که وظیفه دارد با ایجاد انرژی شتاب سیال را افزایش داده و آن را از ورودی به سمت خروجی هدایت کند .

  • شافت

این قطعه باید نیروی درون دستگاه را یا به پروانه برساند یا عنصر دیگر محرک داخل دستگاه انتقال دهد .

همانطور که گفته شد تقاضاهای زیادی که برای این محصول وجود دارد باعث شده است که برندهای زیادی برای تولید پمپ اسیدشویی به روی کار بیایند، در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی مینماییم:

  • پمپ دبم

شرکت دبم یکی از تولید کنندگان ایتالیایی این محصول میباشد که سال ها است در این زمینه فعالیت داشته که محصولاتش به بالا بودن بهره وری معروف میباشند.

این برند محصولات خود را در سایز و سری های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند.

یکی از مزیت های این دستگاه بالا بودن مقاومت دستگاه در برابر سیالات دارای ویسکوزیته ی بالا میباشد، به همین دلیل میتوان از آن برای انتقال سیالات لجن مانند و کثیف به راحتی استفاده کرد.

  • پمپ تراندین

تراندین یکی دیگر از تولید کنندگان پمپ اسیدی میباشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر خورندگی ( بخاطر تولید بدنه از جنس PP ) و توانایی کار در دما 80 درجه سانتی گراد معروف میباشد.درصد نشتی در این دستگاه بسیار کم بوده ( نزدیک به صفر ) ، توانایی کار در زمینه های مختلف و …. نیز از ویژگی های مثبت این دستگاه است.

  • پمپ SPC

این برند چینی پمپ ضد اسید خود را جنس PVDF میسازد و به همین دلیل مقاومت بالاتری نیز دارد ؛ همین امر باعث شده که از آن برای پمپاژ سیالات خطرناک و دارای خواص شیمیایی خاص به راحتی به کار برده شود.

البته نوع مگنتی این برند برای پمپاژ سیال دارای ویسکوزیته مناسب نمیباشد.

از این دستگاه در زمینه های مختلفی همچون پمپاژ آب دریا، اسید شویی، پمپاژ اسید سولفوریک، اسید نیتریک و اسید استیک، در مبدل های حرارتی، تصفیه کننده های آب و … استفاده میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *