پمپ های انتقال اسید( پمپ ضد اسید ) یکی از پر استفاده ترین ابزار آلات صنعتی است که از آن بیشتر در صنایع و فعالیتهای پر ریسک و دارای سیالات با واکنش شیمیایی میباشد، استفاده میشود. 

چندین سال بود که این محصولات صنعتی مورد نیاز صنایع کشور از طریق واردات تامین میشده است، ولی در طی چند سال گذشته با پیشرفت تولید کنندگان داخلی و در نتیجه حمایت صنعتگران از آنها، تولید کننده های بسیاری در این زمینه در ایران مشغول به کار شده اند. 

فروشگاه درویش یکی از وارد کنندگان بزرگ محصولات صنعتی میباشد و چندین سال است که در این زمینه مشغول به کار است ولی با تداوم پیشرفت تولید کنندگان داخلی محصولات این برندهای ایرانی را حمایت کرده و آن را به مشتریان خود ارائه میدهد. 

با توجه به حساسیت برخی از صنایع ( با توجه به استفاده از سیالات خورنده ، واکنش های شیمیایی و … ) توصیه میشود که اگر اطلاعات کمی در این زمینه دارید، قبل از خرید با فرد مناسبی مشورت کنید. 

قیمت پمپ ایرانی 

به طور واحد و مشخص نمیتوان برای هیچ مدلی قیمت مشخص کرد، زیرا با توجه به نوسانات ارزی و عدم پایداری بازار قیمت ها همیشه در حال عوض شدن هستن ولی به صورت کلی یکسری ویژگی های کلیدی وجود دارد که در قیمت گذاری محصولات بسیار نقش مهمی دارند.

ویژگی های تاثیر گذار بر روی قیمتها:

  • برند 

همانطور که مشخص است، برند و میزان معروفیت آن مهمترین ویژگی برای قیمت گذاری هر کالایی به حساب می آید. 

با توجه به میزان معروفیت، خدماتی که آن شرکت ارائه میدهد و کیفیت محصولاتش، ممکن است قیمت کالا را افزایش یا کاهش دهد. 

  • کیفیت 

کیفیت پمپ های اسیدی را میتوان براساس مقاومت در برابر نشت سیال و بخار فعالیت ها، عدم لغزندگی، طول عمر دستگاه و توانایی برای فعالیت در طی چند ساعت متوالی و … به حساب آورد. 

بیشتر این ویژگی ها را میتوان با استفاده از پلاک محصول و کاتالوگ آن فهمید، البته میتوانید این ویژگی ها را در سایت تولید کننده مشاهده نمایید. 

  • مواد اولیه 

مواد اولیه ای که دستگاه از آن ساخته میشود، حیاتی ترین ویژگی است، گاهی اوقات انتخاب پمپی که جنس آن مناسب فعالیتتان نیست موجب دردسر های بزرگی میشود، برای مثال در صورتی که دستگاه در برابر مقدار خورندگی سیال، مقاومت کافی را نداشته باشد هم ممکن است مابقی سیستم در صورت تماس با سیال آسیب ببیند و هم اینکه با نشت بخارهای فعالیت و یا خود سیال به سلامت نیروهای انسانی آسیب وارد شود.

واضح است که هر مقدار که سیال شما ویژگی های خورندگی بیشتری داشته باشد، باید جنس بهتری را انتخاب نمایید که در اینصورت قیمت پمپ نیز بیشتر میشود. 

  • طراحی دستگاه 

مدل نصب دستگاه، طرز پمپاژ سیال و… در این ویژگی قرار داد. این ویژگی را میتوان با توجه به شکل مابقی سیستم ، میزان فضا محیطی و… انتخاب کرد. 

  • کار در ساعات طولانی 

در بسیاری از فعالیت ها ممکن است که نیاز باشد تا دستگاه در مدت طولانی بدون استراحت کار کند ، پس باید توانایی این را داشته باشد تا بتواند بدون مشکلاتی مثل داغ کردن ، توقف و … به کارش ادامه دهد. این ویژگی به مقاومت قطعات داخلی مربوط است. 

در صورتی که نیاز دارید قبل از خرید با یک فرد مناسب مشورت کنید، میتوانید با استفاده از راه های تماسی که در سایت قرار داده شده است با همکاران ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی قبل از خرید ما استفاده نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *